Rate this blog

Претражи овај блог

Poučne priče

 
Otvori u novom prozoru

Priče o životu

 
Otvori u novom prozoru

недеља, 14. октобар 2012.

Ako je to taj život

AKO JE TO TAJ ŽIVOT

Ako je to taj život
zvaničan, jedini, stvaran
moram priznati, nisam ni malo očaran

Ako su to ti ljudi
o kojima se toliko dobra zna
moram iskreno reći da nisu bogzna šta

Ako su to te vrline
nek se moj ugled ljulja;
ostao bih i dalje izrod, loš primjer i hulja

Ako je to to bijelo
ja bih se ponovo drzno
navlačeći i dalje svoje večernje crno

Ako je to taj kralj
zar je moj izbor čudan:
radije sam Rigoletto, čuvena dvorska luda

Ako je to ta smrt:
uz bubanj, pred strojem u zoru
onda lasciate mi morire po vlastitom izboru

Ako smo to ti mi
što smo se na proslavi našli
bolje je da smo nestajali ili da nismo rasli

Ako si to ta ti
koju sam ljubio najviše na svijetu
onda ću kao Beethoven poderati posvetu

Ako sam to taj ja:
gori, drukčiji, srozan
zadovoljan sam sobom, a ja sam rigorozan.

Arsen Dedić

http://rade.co.nf

Нема коментара:

Постави коментар

Prokomentarišite post.

Популарни постови

Posebni trenuci

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

komentari

Get Recent Comments Widget