Rate this blog

Претражи овај блог

Poučne priče

 
Otvori u novom prozoru

Priče o životu

 
Otvori u novom prozoru

среда, 2. фебруар 2011.

Priče o životu 19

Krčag

Vodonoša je imao dva velika keramička krčaga.
Nosio ih je na obramici okačene na krajevima.
Jedan krčag je imao pukotinu dok je drugi bio ispravan,
i uvek je uspevao da prenese jednu te istu količinu vode.
Put od izvora do kuće je bio dug i uvek je u naprslom
krčagu donosio polovinu sadržaja vode do kuće.
Trajalo je to tako dve cele godine, iz dana u dan.

Naravno celi krčag je bio ponosan na sebe kako je
do kraja uspešno ispunio obvezu, dok se siroti naprsli
krčag sramio, osećao se poniženo i potišteno, što je
uvek ispunjavao samo polovinu obaveze.
Jednog dana nakon dve godine obratio se vodonoši na izvoru.
- Sram me je, jer voda kaplje iz mene na celom putu do kuće.

Vodonoša mu je odgovorio:
- Da li si primetio, da cveće buja i napreduje samo na tvojoj,
a ne na strani drugog krčaga? To je tako zato, jer sam ja
uvek znao za tvoj nedostatak, i uvek sam te podržavao i
nosio sa te strane.
Svaki dan si ga zalivao, kada smo se vraćali. Dve godine
uživam u ovom prekrasnom cveću, kojim ukrašavam
moj sto. Da nisi takav, kakav jesi, onda ni ova lepota
ne bi ukrašavala moj dom.

Svako od nas ima poneku manu. Svi smo mi pomalo
naprsli krčazi. Ali, ovi lomovi i mane koje su u svakome
od nas, čine nam život zanimljivijim, interesantnijim i
vrednijim. Samo treba uvažavati svakoga
onakvim kakav jeste, i gledati dobru stranu u ljudima.
Ne možeš biti srećan sve dotle, dok ne naučiš
iskreno da voliš, i ne nađeš svoje mesto na svetu.


Нема коментара:

Постави коментар

Prokomentarišite post.

Популарни постови

Posebni trenuci

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

komentari

Get Recent Comments Widget